Bismillah
saya susah hati dengan keadaan hanan..ekzemanya makin teruk..saya pikir nak enrol ke taska lain..yang lebih hygiene dan lebih sejuk..eheh..yup..dats my girl..tak bleh panas..tak bleh tak bersih..bukan nak kate umah den bersih yek
taska yang fun, bersih dan sejuk adalah mahal kecuali taska bawah bangunan saya bekerja ni..
dan saya tak layak untuk itu..
macam manapun saya dah kontek PIC, mintak2 ade berita gembira
eh, nanti kc saya dah nak pasang tau (nape ko buat ayat cam gini??)
harinya adalah dirahsiakan..
weekend ni dah ade kc baru yuk!
3D drawing aci tak?
saya sangat hepi..Segala puji bagi Allah..
takyah tunggu EPF enche ahmad yang 2/3 tahun lagi baru nak dapat tu
thanks to my bos..cuti bersalin 3 bulan
thanks to diri sendiri, tanggung keje bos dengan jayanya (oh plissss...)
dengan duit sendiri saya buat kc saya
price: RM4,560
untuk 9ft wall unit
10ft base unit
concre table top 12ft
2pcs aluminium doors
akceli saya survey 1 tempat, dis is the 2nd..dan terus ambil..
my review..concretenye tip top..kemas sangat..
cabinet: tak tau lagi..lom dipasang
sudah terang lagi bersuluh name companynye














