Wednesday, June 27, 2012

water heater

sebelum ni aku dok asyik sebut-sebut pasal water heater..agaknye dah cukup 44 kali lettew (best dapat eja camni..)

dengan bajet tak bape banyak bulan ni..ai beli jugak..demi cik hanan..cik hanan have to mandi pagi2 b4 gi taska becoz ayah die malu tengok anak orang lain sume dah mandi pagi..and she has asthma too...(kuatkan lagi alasan)

tips:kalo water pressure kat rumah dah tinggi takyah bazir2 duit beli yang ade pump
-panasonic dan joven ade kualiti yang same kate tokey tu
-mandi pagi dengan air sejuk adalah lebih baik
-ai beli dengan harga RM280, kat mudah.com RM238 je (dah beli baru nak survey harga)
-install RM80, mahal...ade kedai offer RM60

sebagai panduan...

No comments:

Post a Comment