Sunday, July 8, 2012

she's like me

as-salam
sejak masuk opis ni tak sempat nak berblog..
bukak je bos pun datang menjenguk..
harini kad aku dah kene block..
ni la time nak berseronok..

sebagai mak yang kurang berduit...ahaks..saya takle manja-manjakan anak dengan barang yang mahal-mahal..dah tau tak mampu...kalo buat jugak alamat tensi la enche ahmad dengar aku mintak duit macam ah long..

so cik hanan, kasut angry bird 6 hengget sudah..lame-lame sangat berkenanle cik hanan dengan kasut ni...walaupun disua-sua kasut clarks..(tipu) tidakle anakanda itu mau...sebenarnye mummy and daddy malu kat orang tengok kasut ko ni..takmo sudah..save duit mummy and daddy..suke "mummy and daddy"

nampak cun je kan..
sampai ke Genting bawak tu!!

No comments:

Post a Comment