as-salam
pekabo?
kite sihat je
harini takde cite deko
malas nak kemas rumah
haha
sejak kite masuk division baru ni
dah 2 orang tanye kite ni dah kawin ke belom
kite pun mengkhabarkan berita gembira ni pada enche ahmad
enche ahmad pun tak nak kalah jugak
die kate
abang hari ni 2 orang panggil abang doktor
pause
masing-masing tengah kembang
eh ape kite nak cite ni
selepas diserang penyakit handbag coach
yang tak beli sampai ke sudah
kite diserang sawan kereta pulak
hari-hari search pasal harga kereta
kejap rase nak kete mesia
kejap rase nak kete obersee
dok bajet down payment
plan nak gune payslip enche ahmad je
riso ccris pulak
ptptn repayment tenggelam timbul
nak gune kite punye
potongan dah berjela
jadi di tahun 2015 ini
kite berazam untuk clearkan hutang kereta dan komputer.
amin...
lambat lagi la nak beli kete
T_T
Wednesday, November 19, 2014
Sunday, November 16, 2014
duit o duit
as-salam
rase lambat betul nak gaji kan..
eh bukan slalunye 25hb jugak ke??
hakhak
tak tau nak korek tang mane dah
kredit kad takde T_T
PTPTN pun kate nak refund duit kite
tibe2 kate bulan ni banyak application
mungkin lambat
sedih kite awak
sib baik minggu depan dah gaji
EFT enche ahmad pun tak setel lagi
dah 2 minggu
kalo bukan kerna enche ahmad tu laki
dah lame kite follow up hari-hari
takkan kite nak tepon pulak
confuse orang epf tu nanti
name ahmad shah
suare....
harap-harap duit yang ade ni cukupla sampai gaji
nak pinjam takut kene maki
hakhakhak
tambah2 ngan mak awe
berdarah telinga nanti
Insha Allah cukup..
k la kot2 ade sedare mare yang terbace
bolehla hulur seratus dua
ok. joke je
sekian
luahan rasa di petang hari
rase lambat betul nak gaji kan..
eh bukan slalunye 25hb jugak ke??
hakhak
tak tau nak korek tang mane dah
kredit kad takde T_T
PTPTN pun kate nak refund duit kite
tibe2 kate bulan ni banyak application
mungkin lambat
sedih kite awak
sib baik minggu depan dah gaji
EFT enche ahmad pun tak setel lagi
dah 2 minggu
kalo bukan kerna enche ahmad tu laki
dah lame kite follow up hari-hari
takkan kite nak tepon pulak
confuse orang epf tu nanti
name ahmad shah
suare....
harap-harap duit yang ade ni cukupla sampai gaji
nak pinjam takut kene maki
hakhakhak
tambah2 ngan mak awe
berdarah telinga nanti
Insha Allah cukup..
k la kot2 ade sedare mare yang terbace
bolehla hulur seratus dua
ok. joke je
sekian
luahan rasa di petang hari
Wednesday, November 12, 2014
ubah lagi
as-salam
sihat ke?
kite sihat je
pagi tadi kite timbang
berat kite dah jadi 65.7kg
best-best..
ni makin semangat nak eksersais ni..
huhu..
eh ingat lagi tak pasal rak ni
dulu kite letak tepi bilik air
rase sempit pulak rumah
so kite alih kat sini pulak
kalo ikut hati nak jer beli rak lain
tak cun betul rak ni
dapat pegi ikea kan best..
hakhak
tapi takmola membazir
banyak lagi komitmen lain
tv kite tu tunggu mase je nak lingkup
padehal baru 4 tahun
tv sekarang ni tak long lasting betul
screen kat penjuru macam mencair
the rest kesan tangan anak-anak
hehe..
okla..kite nak study sikit ni
awal bulan depan nak exam dah..
taaa...
sihat ke?
kite sihat je
pagi tadi kite timbang
berat kite dah jadi 65.7kg
best-best..
ni makin semangat nak eksersais ni..
huhu..
eh ingat lagi tak pasal rak ni
dulu kite letak tepi bilik air
rase sempit pulak rumah
so kite alih kat sini pulak
kalo ikut hati nak jer beli rak lain
tak cun betul rak ni
dapat pegi ikea kan best..
hakhak
tapi takmola membazir
banyak lagi komitmen lain
tv kite tu tunggu mase je nak lingkup
padehal baru 4 tahun
tv sekarang ni tak long lasting betul
screen kat penjuru macam mencair
the rest kesan tangan anak-anak
hehe..
okla..kite nak study sikit ni
awal bulan depan nak exam dah..
taaa...
Subscribe to:
Posts (Atom)