Assalamualaikum..
hari ni saye lambat..tak tau nak buh reason ape..yang pasti sangat sukar nak bangun pagi..5 hari lagi..sabor yek hati..
akceli saye tengah cuba mengikhlaskan diri untuk melepaskan wira pergi..gile sayang kat kete tu..takpelah...asalkan die boleh berbakti pada tuan baru..walaupun terase berat hati ini (tamak kot)..muhasabah diri..hope my parent sangat suke hati..
oklah redha je dengan kete baru ini..walaupun kecik saye tak jadi driver lagi :-)..aiming for mpv 3 tahun perlu dinanti..sedang memujuk hati ini..kumpul duit setat hari ini..oh yeahhh..!!!
cheer up!!!
No comments:
Post a Comment