last 2 weeks aku asik risau kat sofa yang tak diangkut lagi dari rumah kakak..nak harapkan sang suami, adalah sukar..lori company tak boleh suke-suke je nak pakai untuk personal use..sib baik jabatan aku ni takde lori, kalo ade...dah lame gune dah..hohoho (personal use jugak tu)
tibe-tibe petang semalam aku teringat kat lori yang selalu park tepi rumah baby sitter hanan..terus aku kol opah Sham tanye die kenal tak owner tu..sib baik die kenal..pas tunjukkan rumah aku terus jumpe wife driver tu sebab driver tu tak balik lagi (lambat pulak uncle tu balik semalam..selalunye aku lalu ambik hanan lori tu dah ade..)
wifey die mintak aku tinggalkan hp no.. nanti hubby die kol aku..
dalam kul 6 lebih gitu uncle lori tu pun kol..die siap suh aku sendiri yang letakkan harga..ikutkan aku..aku afford sampai RM50 but si suami suh bagi RM40 je..
uncle tu pun setuju...aku hepi sangat sebab rate lori tu sangat murah compared dengan yang aku cari before ni RM80-RM120 walaupun dekat je..tak sampai setengah jam finished loading ngan unloading sofa...yeah!!!berjaye...but keadaan rumah still kelam kabut ngan kotak yang tak buang lagi..furniture pun tak teratur..
plan balik ni nak kemas..nak basuh baju...pas Isyak nak balik Gombak pulak...petang ni gi pasar malam je lah yek en. suami??
banyak pulak posts aku harini..tak keje ke wehhh???
jom buat-buat ade keje..(honestly ade keje..muka suci murni)
special thanks to along tolong angkat sofa sampai ibu jari sakit..