as-salam
malas nak citer satu-satu
so wrapped up semua sekali
firstly
untuk perkara-perkara yang dirisaukan minggu lepas
Alhamdulillah
dah berakhir
test P3, bace ke tak tulih jugak
salah pun salahla
pas test pening kepala sampai ke petang
jerebu tebalkan
bawak kete pun rase semacam je
perkara kedua
brownies aku
jadi je la
rupe agak hoboh
tapi rase ummmppphhh
gigih buat dua
satu untuk rumah satu untuk opis
sampai tak masak lauk
setakat goreng ikan je
aku bab-bab masak lauk ni memang kurang sikit semangatnya
sib baik tak kene terajang ngan laki
(tak makbul cakap-cakap mak aku)
kene terajang ngan baby jee..
hukhuk
ngade
ahad lepas anniversary aku n enche ahmad yang 7
takdela celebrate ape pun
hadiah pun tarak
duit lebih takdak
so kiteorang pi scan baby je
aku maleh nak rahsia-rahsia
kang orang tanye jugak
so more princess is coming
confirmed
enche ahmad macam frust sikit
dan-dan suh mengandung lagi
banyakler..
kalo girl lagi camne
bukan salah ibu mengandung
salah ayahnye
enche ahmad tak caye suami yang tentukan jantina baby
tah hape-hapela
aku ok je
tak kisah pun
walaupun ade sikit harapan nak baby boy dulu
girl pun ai suke
Allah nak tolong ringankan beban
takyah dah beli keperluan baby banyak2
recycle je ape yang ade
jage je la anak perempuan baik-baik
moga dapat menantu yang soleh juga
untuk bantu uruskan pengkebumian kita esok luse
k la
salam sayang
25w
 |
| plan for 3d4d scan tapi baby malu-malu..tangan tutup muka takmo alih..jenuh doc goncang2 perut..ketegag..dapat gini je la snap ngan phone |
 |
| throwback 4/10/2008..hope pas pantang leh kurus camni..tinggi sungguh cita-cita |
 |
| brownies yang maksudkan |