as-salam
lambat tahu yang hanan dah poti training kat umah pengasuh, petang nak balik umah baru pakai diaper balik..
sebab tak nak bagi terencat training tu aku dengan pakse rela tak pakaikan diaper kat hanan start minggu lepas..my plan nak train mase aku berpantang nanti..nak jadikan nuoi hafiza sebagai mangse..huhu..berpuluh-puluh kali cik hanan ulang gi toilet..sedar-sedar dah separuh bogel sambil tengok kartun...haishh..jenuh aku mengemop satu rumah..tu tak termasuk yang terlepas kat atas tikar..pandai pulak cari tisu lapkan..

lately, even pakai diaper pun pasti nak bukak jugak bile pi toilet...shud ask makcik tu takyah pakaikan diaper dah waktu petang..nak tidur nanti baru aku pakaikan..akceli aku takde pun pot tu..(geli arrr..huhuu..) terus je melepas kat toilet..

cik hanan dah boleh diharapkan 50%..haha..lagi 50% tu aku yang terpakse sudahkan..sonok jugak...arah je..hanan...tolong angkat baju, buang sampah, ambik sudu, kemas mainan..

sejak dah tak larat ni..tetibe jadi garang sikit ngan cik hanan...pantang silap sikit, nak meninggi je suara n cubit-cubit manja..eh..bajet saye dah siapla..tu yang berjimba-jimba ni...esok hanan ade appointment..nak diagnose asthma..hope sumenye baik-baik sahaja..
p/s: sangat terlupe nak beli newborn diapers
No comments:
Post a Comment