Thursday, June 25, 2015

rumah yang dilupakan

as-salam
sejak akhir-akhir ni dah takde cite deko
tu la..rumah macam kapal karam pun ai pejam je mate kuat-kuat
lantok situ..
tapi bile time gile tu sampai 
ai gagahkan jugek mengemas
kain baju usah cakapla
weekend baru clear

ai plan macam nak beli langsir baru la..
langsir tu mau 4 tahun tak tukar..tak cuci..
haha..
punyela rajin
tengokla nanti, kalo ade duit lebih ai carikla yang murah2 dan cantik

aku nak tunjuk yang aku dah alih rak buku je..kesepahan harap dimaafkan

Thursday, June 11, 2015

hello..

as-salam
hi
long time no see

harap semua sihat hendak-Nya
aku...masih tak sihat
haiyokk
bilela semua ni nak berakhir

today i quite happy
exam dah habis kan
hope for miracle
sebab last-last tu macam tak study sangat
gile fokus aku jawab paper repeat ni
habis je 6.15 petang
terus meluru kuar dewan
tak pandang kiri kanan dah
tepi jalan jugak aku meluahkan segala isi perut
wahhh..
hebatnye penangan acca
balik tu aku muntah lagi
sampai ke hari ni
aku masih pening dan muntah-muntah

aku harap sangat tak repeat lagi paper ni
sayang duit aku
nampak nau bebal
paper senang pun takleh lepas
eh sape kate senang
susah tau acca ni
k la
marila berdoa banyak2
result will be coming in ogos
lulusla hendakNYa
amin......