Monday, August 22, 2011

rindu-rinduan



as-salam..well...dis is d 2nd post of the day..could not imagine..petang satgi tak payah amek hanan kat umah pengasuh..dah takde lagi wajah ceria hanan sambut aku kat muka pintu sambil jerit ibu!!ibu!! dah takde lagi permintaan hanan setiap petang pas balik keje..mak nak titik mak..aduhh...syahdu sungguh..everywhere terbayang hanan je..parah dari angau ni..baru sehari..hope tomorrow will be better..dengan harapan balik nanti enche suami akan pujuk-pujuk aku.."dahler tu..kejap je sabtu tu"..dun be cengeng-cengeng..not gud for your health (enche husband cakap melayu je) arghhh..sedih..pilu...


anywhere thanks a lot to mak yang sanggup nak tolong aku jage hanan dan ayah yang sangat concerned dengan keadaan anakmu yang lembik lembut ini..well...anak kesayangan...hahaha..

(cube untuk menceriakan hati)


nanti dah jumpe hanan terpakse berpisah ngan enche suami pulak..beraya tanpa ayah disisi..sian ibu hanan..hope next year will bring the most enjoy moment in life..(???) walaupun beraya di kl tapi mau balik ke perak juga..(mane kalendar 2012 ni?) nak bajet mane yang patut..yang pasti saya akan bercuti lama taun depan..yahoooo!!!

P/s: nuoi, bagi hanan tengok muka aku kat FB..

2 comments:

  1. bercuti lama?cuti 3 bulan kah?jeng3

    ReplyDelete
  2. sabo d... esok lusa tulat pastu dh sabtu. leh jumpa hanan. yey! tapi x best gak kan kalau raya tanpa somi disisi.. xpe2 sabo ye..

    ReplyDelete