semalam:
aku tersesat di Putrajaya..leh sampai Putrajaya Sentral tu..(dari tak tau dulu, dah tau dah la ni..)sib baik aku pandai sket..u turn dan cari balik sign board ke KL..tapi aku tawaf satu Putrajaya dulu baru jumpe jalan ke Serdang...sesat-sesat dulu, baru pro kemudian...ye tak??? pegi takde hal..bile balik je..tak tau le ape yang menutup pandangan aku tu..mungkin sebab gelojoh sangat nak balik awal..
harini:
akceli tahun ni aku n enche suami tak dapat beraye bersama..sorang di KL, sorang di Perak..(tahun ni turn PERAK ok...) aku paling mencik bile roster die cuti di raye pertama dan ketiga, but raye kedua kena keje..hadoii...bijak sungguh orang yang buat roster tu..kalo aku akauntan di situ mau aku letak enche suami di tempat yang boleh bersenang- lenang (politik laki bini) dan bagi CC tu keje pulak dari raye pertama sampai raye kelapan..(serve you rite)..but Allah tu Maha Bijaksana..Dia dah tau dah politik aku ni..sebab tu tak letak aku di situ..haiyokkk..aku sangat tertekan bile jumaat tu aku kena keje pulak..sebab tahun lepas aku dah cuti..its different ok..last year raye hari jumaat dan next monday je aku cuti..selasa tu aku dah mula keje..but tis year..cuti hari jumaat tu leh carry sampai sabtu dan ahad..bukan tak same ke tu??? arrgghhh serius nyampah..menyampah sangat kat orang-orang ni..sape?? biar Allah je tau..
aku cuti seminggu..hehhe..sebelum n pas raya
ReplyDeletesabo d....
ReplyDeletesusahnye nak cuti...aku cuti seminggu, sampai senin 5/9/11.. layanzzzz... :-)
ReplyDelete