assalamualaikum..korang pekabar? sihat? hope sihat hendak-Nya..sedar tak sedar (aku sedar) dah 15 hari kita berpuasa..kalo orang lain dok sibuk mengejar pahala, aku baru nak bertatih-tatih...haishhh...ape ke jenis umat aku ni...yang pasti semalam aku dah khatam satu novel kat rumah MIL by siti rosmizah (if not mistaken) beria-ria aku bace..siap menangis-nangis tak ingat dunia...bak kate seseorang..kalo bace kitab ade baiknye...perghhh...malas nak komen..redha jelah...memang betul pun kan..di bulan baik ni takde pekdahnye bace novel tu..tapi tu je entertainment baru yang aku jumpa kat rumah MIL..selain mengadap fesbuk..
sebagai hadiah (sebab bace novel dengan jayanya) aku balik rumah semalam dengan muka yang sembab, mata yang bengkak dan hidung yang sokseksoksek ..singgah petrol pam jap beli panadol..before parking mintak enche ahmad shah round sekali dua area rumah (he is learning how to drive)...lagi peningla kepala aku..bukan sebab kete tu berpusing tapi sebab mendengar bebelan enche ahmad....takpelah sayang..keep it up..next week blaja lagi eh..tak sabar mem ni nak dok sebelah pulak..dah 3 tahun berkhidmat sebagai driver keluarga..mau pencen bahhh..
to be continued...
No comments:
Post a Comment