as salam..ade tak owang windu kat aku?? (soalan ngade-ngade)..yo!!! its me...ai super duper hepi today..kuar rumah kul 6.50am, sampai opis BARU kul 7.29am..wahhh!!! hebat....(ini adalah jakun yang pertama) first time saye berblogging dari Putrajaya..di kala orang lain tak sambung pun wire PC lagi, aku dah di alam maya..(jakun kedua) jakun yang ketiga adalah jakun dengan view opis baru..saye di tingkat 29..gayat...kalo ler lif rosak, tak turun tangga dah...dok je sini sampai diselamatkan oleh hero malaya..silalah jakun bersama saye..tak kuasa eh?? aku dok bilik ni sorang je..ade workstation yang sama di sebelah kiri..nampaknye akan kosong sampai ade reorg..oklah kan???
wah, bestnya d!
ReplyDeleteWeh, maknanya ko leh nampak umah aku ler... umah aku ngan picc, 5 minit perjalanan jer.. :-)
ReplyDeleteSyah kerje kat Putrajaya jugak ker?
Weh, beli la rumah kat Purtajaya ni...
Berjiran ngan aku...
Hehehhe...
-Asiah-
ha'ah la kan.. mesti leh nampak umah ko asiah!
ReplyDeleteshah keje kt hospital serdang..aku kat sini pn sesat2 lagi..tak tau umah asiah belah mane..
ReplyDeleteoit, bukan arituh ko sendiri drive ke umah aku ker...chet!! ehehhee...
ReplyDelete