Saturday, March 19, 2011

pindah rumah

tinggal sebulan lebih je lagi untuk aku berpindah. sebulan tu cam rase lama sangat. but i have only 4 to 5 kali weekend untuk 5S kan barang-barang. takmo jadi hoarder cam kat tv tu. mane yang tak nak pakai perlu ditongsampahkan. bile dah kemas-kemas tu aku rase perkakas dapur ler yang paling banyak. (baru nampak cam orang dapur)

terase sayang nak tinggalkan desa saujana but rase terlonjak-lonjak nak ke bukit belimbing (padahal taman sebelah je). aku dah dok sini hampir 6 tahun..lagi lame dari tuan rumah sendiri aka my kakak. kalo korang terase penat jerih nak kumpul harta lepas kawen, aku dengan senang hati cuci kaki je masuk umah ni. tapi la ni pulak aku terase jerihnye nak beli peti ais, mesin basuh, katil, tilam, tong gas n banyak le lagi..

sape-sape yang nak cari rumah leh la tinjau-tinjau kat sini. frankly speaking memang sejuk walaupun di siang hari. xyah pakai aircond pun takpe. nak pegi mines pun leh jalan kaki (aku tak penah tapi selalu tengok foreigner jalan). tetibe aku jadi cam agent rumah..

gam kotak pun boleh terbalik..ish..aku ni..

No comments:

Post a Comment