Thursday, March 17, 2011

pagi yang teruja

pagi-pagi tadi dah teruja bile berjaya membuat wishlist (baru buat, bukan dapat dah beriyaa)..untuk newbie seperti aku ia adalah satu pencapaian yang boleh dibanggakan. hikhik..boleh pulakkk....rumah tidak bertanah sebenarnye belum dapat lagi..terpakse aku rite kan jugak sebab takut lupe kod html die..aci tak???

bile ade gadget baru (baru nampak) di blog orang lain aku jugak akan menyibukkan diri untuk memilikinya (pantang orang lain adoo..) nak jugakkk sebab tak payah bayar..sungguh pun begitu aku tak penah rase cemburu dengan barang mahal mereka..duit mereka, sukati mereka lah..kan??kan??

sekian..

No comments:

Post a Comment