waktu rehat hari jumaat adalah yang terbaik untuk orang macam aku pegi cuci mata kat mall. firstly aku ade geng untuk merayap n mall lengang je..best nak jalan..tak kire nak tunjuk jugak aku beli ape..
tadaaa....sesuai untuk orang dapur cam aku. pasti lepas ni aku makin rajin nak masak. InsyaAllah...
dah terbayang kecomelan aku pakai apron ni (tak buleh blah punye ayat)
food cutter untuk hanan, jangan perap dalam laci je udahh..
No comments:
Post a Comment