Wednesday, January 4, 2012

hunting for leather sofa

semalam pas pegi kedai pintu saye dan suami buat muke banyak duit gi lorenzo..banner kat depan tu ade 70% off. letak gambar sofa but akceli for mattress..haiyooo...camni pun ade ke..

muke masing-masing memang macam orang kaye habis..sofa bawah RM4k sangatlah tak cantik..but yang belas-belas ribu tu memang habis cantiklah..(tak mampu nak beli) so we decided to go to courts maut. ade yang berkenan di hati..but 2+3 seaters macam terlalu besar untuk pondok kecil saye. lagi pun cik hanan telah menspoilkan keadaan..berak pulak dah..

sebab sales die until 26 januari so saye tangguhkan dulu..ushar-ushar jugak kat ikea, wescourt & cavenzi di alam maya. now...dah tak tau nak beli yang mane..
saye berkenan sungguh kat fabric sofa, but kulit saye sangat sensitif..boleh gatal-gatal dok kat sofa kain ni (mengade sungguh)

saye dah malas nak pegi dari satu kedai ke satu kedai..korang ade idea???

2 comments:

  1. beli leather la, senang nak basuh kalo kena kotor.... sebab kak ku pakai sofa kain, huh, jenuh kalo anak kencing ke, kotoran jatuh ker..huhuh

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..pk camtu jugak..but ade hukum pape tak pakai leather ni? mungkin kulit binatang tu tak sembelih..(penah terbace)

    ReplyDelete