Wednesday, January 11, 2012

hari berkabung

as-salam..pagi ni baru rase ceria sikit..dari isnin haritu bermuram durja..tidur malam tak penah lena..dok terkenang enche suami nak meninggalkanku semalam dua..dashyat tak? punye cengengla..dah dengar mak nak datang KL hatiku berbunga-bunga..ada peneman dikala malam tiba..tak pasti nak tidur dimana?di rumah sendiri atau di rumah kak eda..at least takdela berdua dengan hanan sahaja..wahh...dah macam sajak ni..



akceli enche ahmad nak pegi main bola kat Sabak Bernam esok..he said kalo kalah balik hari Sabtu, kalau menang balik hari Ahad..nak doa kalah buleh tak?? dah 3 tahun berkahwin , enche ahmad tak penah tinggalkan saye..tak penah outstation...how lucky i am kan??aku je yang selalu tinggalkan enche ahmad..time ni la nak sensitip pun..dah..dah..gi basuh muke..
inilah orangnye enche polis..nak tinggalkan saye ujung minggu ni..sebab nak main bola..padahal reserve je..


macam manela perasaan isteri yang selalu kene tinggal tu kan?? kalau aku mau dah suruh tukar keje kot..family first..duit boleh dicari...what say u??

*saye doakan enche ahmad selamat pegi dan selamat pulang..bukan nak doa menang..

3 comments:

  1. aku biasa gak kena tinggal2 ni..2-3hari psl hasben outstation...tp aku xpenah outstation bermalam2 ni..hasben aku mesti buat2 sedih ckp kena tinggal...waaaaa,,patut tak??at last,aku terpedaya jugak balik on the same day..:)

    ReplyDelete
  2. Oit, aku ni tiap2 minggu kena tinggal...Okies jer...
    Weh, bukan ko lagi macho dr aku ker? ehehehhe.. go, go di...
    Aku doakan adik ko cepat sihat....

    ReplyDelete
  3. aku tak bape macho la..manje sangat ngan enche ahmad..huhu..takleh dok umah sorang-sorang..tertekan..haha..

    ReplyDelete