Monday, January 2, 2012

go go go

as-salam..azam tahun baru? takde..sebab setiap hari saya berazam untuk jadi lebih baik..

1. baru lepas lunch..dah jumpe port yang best..kementerian penerangan ok..jiran bangunan saya..tak jauh nak jalan..nasi campurnye, perghh...sampai menjilat jari..tapi agak mahal..why saye tak gi cafe kementerian saye? my kpkt goes for green..guna kertas minyak..murah..tapi tak sedap sangat..bercadang nak beli lunch box yang sesuai...saye kan pencinta alam juge..

2. walaupun tak bersalin lagi saye dah merancang family tahun-tahun kehadapannya..mendapat anak pada tahun ini adalah di luar perancangan..so..??menyesal???dah tak gune..nak pasang implan as soon as delivered..for me 2 dah cukup..but people change..

3. saya dapat rasekan baby saye adalah perempuan..sedih?? i don't know..gembira?? tak jugak..bese-bese je..tapi saye tak dapat tunaikan impian tok din nak cucu lelaki..pandai-pandai je saye ni..next scan 10hb ni..nak tanye ke tak?? saye tak tau kenape saye tak nak tau gender baby saye..giler ehhh???

4. saye banyak keje..i must confess bos ini sangat menstresskan saye..dahle keje saye, saye kene buat..keje orang lain pun saye buat jugak...why???...sebab saye bekerja dengan cepat..dan die tak boleh tengok saye bersenang..arghhh...tertekan..nak print surat pun saye...hadoii..

5. very stressful bekerja macam saye..sampai laki saye pun tak nak buat keje saye..it is routine..boring..sakit mata..tengok nombor, tengok RM..saye mau duduk di rumah..tapi takmo jage anak..takmo masak, buat keje rumah dan sewaktu dengannya..tingginye angan..hehe

oklah..cheer up DIANA..

2 comments:

  1. wah..sangat bz ko yek..eh,ko due bila?aku dh terjangkit ngan ko nih= pregnant..hahaha..tp baru beberapa minggu jek..:)

    cukup ke 2 anak? aku rsa cam sikit je..paling sket pun aku nak 4org..hahaha

    ReplyDelete
  2. tahniah-tahniah..oklah tu empat orang..tak membazir beli FS..hehe..ramai geng 2012 ni yer..

    ReplyDelete