Sunday, October 16, 2011

dia terabai

yeke nak baby comel kena tengok baby yang comel??



dah nak masuk week 15..baru perasan..sometimes macam tak rase mengandung..berbeda from pregnancy pertama yang suke poyo-poyo gile babas..yang paling ketara sekali aku tak minum susu..T4 diserang sakit-sakit belakang yang amat...serve aku rite..sian anak aku sorang ni...tak tauler salah tang mane..i am addicted to minuman berkarbonat..kalo staf aku takut-takut nak minum coke..bagi aku no hal..aku plak yang bagi kebenaran untuk die minum..hahaha..so i promise myself no bicarbonate beverage dah after ni..


semalam dah beli susu..anlene mahal sangat kan? minum susu kotak tu lagi costly..so aku try anmum materna perisa coklat..tak bancuh lagi ni..hope sedap macam milo..semoga sakit belakang aku ni berkurang...


dah lame tak cite pasal rumah..after lebih 1 year waiting minggu ni nak submit dah kat bpp..hope diluluskan..nampaknye aku kena sewa rumah tu sampai ujung tahun kot..rase excited tu dah kurang...sebab lame menunggu..

4 comments:

  1. di..dr adik aku pesan,suh aku stop minum anmum..anak sape ntah aku xpasti le anak dia ke anak kenalan ke sedara mara dia..lahir 6kg.huhu biar betik??lagipun since aku batuk2 aritu aku stop minum..la ni aku just minum horlick yang low fat tu jer.tu jer la yg tekak aku leh terima..

    ReplyDelete
  2. berat tu 6kg..time hanan aku minum anmum gak..tapi besela..tak constant..satu pek jenuh nak abis..sbb tu hanan 3.03kg je..so aku rase kali ni pun same kot..hehehe..

    ReplyDelete
  3. haha..sama la,sampai wan bising2 baru aku minum..sian anak aku huhu

    ReplyDelete