Monday, October 17, 2011

dia berkorban

as-salam...suke word 'dia' tu..hihihi..akceli dah lame dok pikir-pikir..i know dia takkan bukak pun blog ni..but nak jugak wat dedication..suamiku is very ambitious..namepun lelaki...he has his own dream..tetapi sebab aku..

before this he was a supervisor @multinational retail company (poyo aku ni)..very workaholic dan sangat perform..(puji melambung-lambung) T4 promotion to asst. manager tu sangatlah cerah..tapi sebab aku, dia mengalah..

sebab aku dia jadi pembantu tadbir (don't get me wrong)..tinggallah impian, tinggallah angan-angan..haiyoo sedih...thank you sayang..mungkin Allah merancang sesuatu yang lebih baik untuk kita..e.g. more quality time together..

akceli luahan hati ni nak dipanjangkan lagi..tetapi kesuntukan masa ditambah pulak dengan air mata..

No comments:

Post a Comment