halluuu..long time no see..after attended 3days course, i think i have put certain number to my weight. makan free la katekan. therefore i plan to qada' puasa. lagi 19 days u know. next week lah. i know macam tak sempat. but i am breastfeeding mummy..dapat kot rukhsah tu.
last friday i bought hadiah hari guru for hanan n nuha. 10 packets of multicolor pen. at first i asked opinion from my "teacher" friends whether hadiah pen is ok for them. nak cari yang murah sangat macam tak best pulak. if u want to give something to someone biarlah u pun suke that gift. yer..barang yang kita suka..not barang yang kita tak suka. betul tak?
i just put the pen in envelope and paste a piece of small card wishing selamat hari guru. hope all the muallim/muallimah/ustazah will like them. but after finish school, hanan complained, that hadiah not enough..tu la i asked how many teacher she has dia kate tak tau..nuha's ustazah is more cleverer..sebab hadiah tak cukup, they bahagi2kan 6 pens to ramai ustazah..
takpelaa...next year i buat allocation untuk hadiah for teacher's day. haha
![]() |
| bila envelope dah abis. kite gune yang ni pulak.. |




simple tapi sangattt berguna isinya.. cikgu2 mmg kena banyak guna pen kan? =) tapi apa yg paling penting, keikhlasan.. moga dgnnya ilmu yg anak kita dpt lebih barakah. kan? (^_^)
ReplyDeletebetul tu sis..yg penting ikhlas..
ReplyDelete