nuha masih tak sihat harini
sian..
malam tadi asik terjaga je
batuk tak henti-henti
selang 2 jam mesti bangun
rase tak cukup tido pulak mak nuha ni
nuha apatah lagi
mase nak pergi keje tadi
nuha merengek-rengek mintak dibelai
sorryla nuha..
ikutkan hati memang ibu nak jage nuha
tapi..
cuti ibu tinggal 25 hari je lagi
ni la cuti yang nak digunakan untuk ambik exam nanti
2 kali sittings pulak tuh
cuti ayah banyak lagi..
pas pujuk2 sikit terus nuha okey
jalan agak lengang kat depan mines
sempatla punch in before pukul 8
sesungguhnya rase bersyukur sangat berada di department baru
banyak sangat mase terluang
haha..
mampuih kalo bos bace nih
ape-ape pun..
semoga adikku afiq cepat sembuh
sian die..
suspect batu karang
aku pulak..
tak tau nak buat ape dah lepas ni
cekidout gambo2 ku yang bajet kurus ni
penat workout hari-hari
jage makan lagi...


No comments:
Post a Comment