Thursday, October 16, 2014

farewell

as-salam
kite ni rajin jugak pegi makan-makan
tapi nak tangkap gambar..nak buat review..
macam tak kuase pulak

haritu kite gi makan-makan ngan budak unit kite
i didnt expect ni la kali pertama n kali terakhir kiteorang makan bersame
ececeh
walaupun kite dah dengar khabar angin kite akan ditukarkan
eh bukan sebab tak perform tau
ok. xmo riak..

we ol makan kat lelapan @ayer8
 i on je la...
harga food berpatutan la bagi kite
lauk banyak macam portion untuk 2 orang
rase not bad..
kalahle masakan kite..
haha

sekarang ni kite dah kat division baru
2 minggu keje segan-segan nak masuk
tu banyak mase ni
okla cekidout..




ni la budak2 kite..sume rajin2..bos je yang malas..tapi mane korang nak cari bos yang best camni..sempoi..baik..comel..pandai..matila..puji diri sendiri..


No comments:

Post a Comment