as u know
anniversary doesn't mean anything to me
just bertambah satu tahun lagi aku kene jage pakcik ni
hahaha..
ok. joke je
last year we ol bergaduh di hari anniversary
so tak best
tahun ni we ol balik kampung kat perak sempena raye haji
sebab nak sambut raye lebih excited
we ol pun terlupe hari anniversary
lagi hampeh
memasing tak romentik
every year i wish nak wat suprise untuk enche ahmad
tapi selalu tak menjadi
at dat time ai lupe la..ai takde duitla..
jadila anniversary tu doesn't mean anything to me
tapi kat blog ni tetap kite nak jadi romentik
selamat ulang tahun enche ahmad
dah tua-tua ni kurang sikit bergaduh
tapi orang kate,
pasangan yang selalu bergaduh tapi masih tak berpisah
adalah pasangan yang sangat mencintai antara satu sama lain
ececeh.....
![]() |
| ni la pakcik yang suke tengok cite tamil tu..tengah compare tangan atau muke lebih putih |

No comments:
Post a Comment