Wednesday, January 8, 2014

dah datang dah

as-salam
hari tu kegilaan aku nak mendeko dah stop
xtau nape ni datang balik
sadis..
sebab tengah2 duit tak cukup ni bolehlah pulak teringin nak beli itu ini
semuanye bermule bile aku proceed balik projek rel curtain yang tertangguh
jenuh carik tukang drill
at last aku suh je handyman kat maintenance opis
murah je die amek RM30 untuk 4 tingkap termasuk yang blind tu
sangat hepi
kalo kire lubang ade 16
standard price 1 lubang RM3
kalo suh ikea drill RM10
giler hape..
cam simple sangat plak kan ruang tamu aku ni
one more aku rase tak berkenan ngan kaler ijau tu
rase nak tuko langsir, tukar cat, tukar tv bench
tuko tikar..tukar lantai..haish...ade sape2 nak taja tak?
ape-ape pun kasi tukar dulu seat cover kete yang dah berpeta2 tuh..
rumah ni cite time nek pangkat nanti yer..
doa-doakan..

ops lupelak..
we ol masih g keje together-gether
keluaq awai sikitla..
buat mase ni cukuplah satu kete
tak tukaq dah kete besaq
habaq enche ahmad
jimat-jimatla la...
lagipun mane nak cekih duit bayaq keta besaq..
till the, bye...




No comments:

Post a Comment