Assalamualaikum..
guys...how are you??..i'm fine. tenkiyu...banyak bende nak cerita ni..super excited..hihihi..semalam hanan had a fever..petang tu dah bagi ubat..tapi tengah-tengah malam badan die panas..aku takat letak tuala lembab je kat dahi die (pemalas punye ibu hanan)..akceli takmau kejutkan die tidur..kang ibu hanan ni jugak yang susah..so pepagi tadi pas mandikan hanan pi klinik UPM bersama ayah..opps..suhu badan die back to normal la..dah tak demam dah but doc still bagi ubat...dalam dok tunggu turn bayar..hanan muntah pulak...ushhh...cian kat die..
terpakse aku drive sambil riba hanan dari UPM to Bukit Belimbing..
pas makan ubat hanan muntah lagi..poor hanan...dah le takat minum susu ibu je..kalo ikutkan hati memang nak cuti lagi harini, but my bos takde plus cuti dah melebihi kuota..mase nak hantar ke rumah babysitter cik hanan meronta-ronta takmau pegi..cian anak ibu..petang ni ibu cepat-cepat amek yer..
last friday incik suami received surat from spa..so excited bini die..my hope nk suami cuti weekend termakbul sudah...syukur...ade jugak counter offer dari company sekarang but suamiku hanya menurut perintah..walaupun gaji tak banyak, time untuk family tu lebih penting..nanti weekend dah buleh pegi jalan-jalan menghabiskan duit..malam-malam ayah dah sentiasa ade di rumah..tengs to bini ahmad shah..die yang bersusah payah isi borang spa, spot soalan temuduga, buat surat resign dan confirmation dengan Kementerian Kesihatan...hihihi..Ya Allah aku syukur sangat..rezeki tu kadang-kadang bukan datang dalam bentuk wang ringgit tetapi masa terluang, anak-anak..ye tak??? ok...aku harap aku lebih berhati-hati dalam membelanjakan wang..no more tupperware wokeh??
D, shah dh dpt keje lain eh? Congrats.. Kat ne? Bila start?
ReplyDeletebwh kem. kesihatan tp taktau lagi kat mane..mungkin Julai ni lapor diri
ReplyDelete