Thursday, June 16, 2011

special thanks

problem aku semalam dah setel..duit pun dah masuk dalam akaun kontraktor tu..(dapat duit senyap je yek, tak dapat mengelupur)..so aku syukur sangat...thank u very much to my friend Yati @ AG Putrajaya dan En. Suhaimi @ CIMB..tibe-tibe aku leh kenal ramai orang includes kat Maybank pun..kecoh giler..Alhamdulillah..kalau korang mempermudahkan urusan orang..InsyaAllah Tuhan akan mempermudahkan urusan korang pulak...tak gitu???
esok malam nak gi rumah MIL becoz Ahad pagi enche suami nak pi ceramah untuk amek lesen kete..cipat-cipatlah my husband dapat lesen..ponet dah eden bawak keto sore-sore (slang suke hati aku jer)..
just want to share a conversation between encik suami dan hanan:

enche suami sedang menjemur kain dan anaknya gigih untuk menolong sama. in other word, mengacau.
ayah: hanan ni melambatkan PROSES jemur kain ayahlah. pegi dok sane tengok TV dengan ibu
ibu: what?? hanan melambatkan proses jemur kain ayah??...kahkahkah..proses??..macam hanan paham je proses tu hape..kahkahkah (bantai gelak lagi)
hanan: tercengang ape yang mak bapak die cakapkan ni???
lawak tak?? lawak tak?? tak lawak tak pe..
moral of the story kalo anak-anak simple word pun tak paham tak payahle guna word yang bombastic..lagilah die tak paham..ok tu je..babai...

No comments:

Post a Comment