Monday, February 28, 2011

assalamualaikum

hi...gud morning..harini bos mc..lain macam je mood aku..hihi..oooohh..sangat excited nak bercuti di tepi pantai (semalam je)..hanan dah ok..boleh tak malam tadi aku kejut hanan dari tido untuk minum susu...mak aii...mengamuk tak hingat cik hanan...last2 mintak tek jugak..cammane nak cerai susu ni..hanan olredi 1 year n 7 month. dis 12 mac jd setahun 8 bulan sudaa..aku plan cukup2 2 tahun nak benti bg susu ibu dah..(wajib yek) tapi...cam tak boleh je..

emmm...dah malas nak cite pasal rumah..semalam dok terpikir-pikir kalo aku kaye aku nak wat ape..bende pertame yang terpikir, nak beli tudung ariyani banyak-banyak..tah hape-hape ek..

tibe-tibe aku rase bulan ni macam kaya pulak..ke aku yang salah bajet..no more tupperware eh..
cepat je masa berlaku kan..? kadang-kadang rase cam hidup ni sama je setiap hari..ape aku merepek ni..ok bubye..sekian...



show off: bekas bawang yang diidamkan

No comments:

Post a Comment