Monday, December 19, 2016

luahan rasa

assalam
lame nau tak update blog
nak update pun sebab rase sangat marah sekarang
sesi luahan rasa gitu

dalam bulan 8 hari tu aku buat refinancing untuk rumah
konon-konon dapatla excess cash
dengan harapan boleh la joli mase bercuti nanti

dengan status yang macam siput
nampak gaya macam pelamin anganku musnah
malas dah aku nak berharap
total days dekat LPPSA je 3 bulan plus-plus
hangin tul aku
bape banyak dah follow up aku kt agensi ni
sekarang ni kat lawyer ambik mase 2-3 minggu lagi
nak tunggu bank islam bayar
LPPSA nak serah geran sebulan minimum

lagi 3 atau 4 bulan la gamaknye..
dat time aku pun dah balik dari bercuti
grrrr..geram sangat ni..
tobatla aku nak deal ngan LPPSA lembab ni
never-never-never
kumpul duit la nak buat rumah nanti
o buat personal loan lagi senang
cau..
currency rate 5.65

No comments:

Post a Comment