korang pekabo??
kite sihat-sihat je
tetibe pagi ni kite rase semangat sangat nak update belog
subuh-subuh tadi kite dah tangkap gambo
ni corner dalam bilik solat kite
sebab semua bilik takde kipas siling terpakselah kite wat gini
atas meja tu kite deko ngan bunge sikit dan frame sijil
wat semangad supaye kite lebih kuad bekerja di mase akan datang
sile lempang sikit kite ni
ngade sungguh
last saturday we oll kuar cari selipar enche ahmad
gigih tau dari alamanda ke mines
padehal nak carik selipar je
nasib baik jumpa
walau pun nampak macam style orang tua
aku tetap cakap ok bang..
hehehe
maleh dah nak ngikut pakcik ni
at the same time
aku usha-usha jugak henbag n kasut baru
walaupun berbesar hati untuk memiliki beg coach
aku tetap rase membazir
semoga satu hari nanti terbukalah pintu hati aku nak beli
hehehe
hari ahad tu pulak we oll gi kaison
perrghh..best sangat
sape yang minat deko-deko ni mesti suke gi kaison
sempatlah makcik beli munge yang cantik ni dan wall clock tu
bunge tu 11.90 je
pasu tu dah lame beli rege 4.50
derang cakap kalo kat kedai 2 inggit, 2 inggit je pasu tu
dah kedai 2 inggit kan
mestilah 2 inggit..
lastly ni la beg yang ahkak beli..bukan coach la..tapi die punye hepi macam dapat braun buffel..oh k la..kakak setop dulu..bye
No comments:
Post a Comment