Sunday, September 26, 2010

open house

last sat sy ke pinggiran batu caves rumah CC. b4 tu ke rumah makcik sham..sy mkn byk sgt..makan nasi, laksa, roti jala. bihun sup, nasi impit n kuih2 raye..hahaha..jahanam program diet..end of dis week plan nk balik kg..tp xkonfem lg..matshah cuti on sat..but sunday keje lak..kang tggal sy ngn hanan lg..bosan je..balik2 tdo, tgk csi..wat cucur..makan..

Monday, September 20, 2010

hari ini

oittsss..lame da tak menaip..nk cite ape yek. 1stly pasal raye..dis year turn beraye di kl..tak bape nk best la sbb bkn di kg sendiri..raye 1 n 2 dok rumah saje..raye 3 baru g jln2 sekitar kl..raye ke 4 balik ke kg halaman..moment yg sgt2 best..mintak mak masak kuah lodeh n kuah kacang..terubat gak rindu di hati nk mkn masakan mak..dok kg dr hari isnin sampai hari sabtu..

2ndly..hanan demam..start ptg selasa smpai hari balik kl tu..cian pade hanan..asik demam je si kecil molek itu..

3rdly..besday sy yg ke 28..sy dpt sandal..cantik..selesa je pakai..tenkiu suami..


4thly..hanan demam lagi..suspect denggi..sian si kecil kene amek darah..3 hari berturut2..alhamdulillah everything goes well..

5thly..saya nk konvo dah..12 Oct ni..rasenye cm g sendiri je..xpela..dulu kan da celebrate poyo2..
6thly..saya nk kurus..saya terpakse beli baju baru kerana kegemukan ini..sungguh membazir..

Tuesday, August 24, 2010

duit

sudah lama saya tidak menulis. mungkin tiada apa yang menarik untuk dikongsikan. jumaat pagi saya akan pulang ke kampung halaman. berjumpa bonda dan ayahanda tercinta. membawa sama suami yang sudah lama tidak pulang ke kampung saya (asik2 kg die je). hari ini adalah payday saya..setelah menyelesaikan semua hutang, saya berasa lega. cuma, saya telah membuat sedikit kesilapan pagi tadi. saya telah membayar RM510 in advance untuk pinjaman saya (mane nk cekih duit lg ni). tetapi setelah dikira-kira semula saya masih ada simpanan untuk cover balik duit tersebut. saya juga tidak dapat menyelesaikan hutang Mak Awe Bank (bukan nama sebenar) sepenuhnya. saya berjanji untuk membayarnya dalam waktu terdekat. Nasib baik MAB memahami.

Thursday, August 19, 2010

gambar lama

Gambar2 lama hanan, jump2 lak bulan die..sbb byk yg aku upload kt FB..
11 bulan
10 bulan
9 bulan
2 bulan
2 bulan
1 bulan
1 bulan
1 bulan












hanan

gambar hanan lg..bajet comel..semenjak2menjak ni da pandai tgk kamera..

13 bulan

besday kakak saye


hari ni da 20hb..smalam besday kakak saye..saya tidak lupa..tapi xsempat nk wish..internet connection prob n banyak kije..so..saye wish yek..hepi belated besday..32 tahun sudah..da complete kot idop..da ade phd..keje tetap..suami soleh..anak2 yg comel (mebe nk tambah anak laki), rumah (nk buat banglo kot), tanah, kete comel (estima bebeh)..mudah-mudahan tercapai apa yg diimpikan..AMIN...kakak saye dapat hadiah ape yek?
smalam bile sy ckp kt matshah nk branded hangbag tuk besday saye die kate...ok...kt petaling street yek...cisss..nyampah sungguh..


Tuesday, August 17, 2010

rumah 5

loan sudah approved..bile yek nk sign SPA..selamat membayar hutang mak awe..