Wednesday, February 9, 2011
oh living room
walaupun xdpt umah lg, tp dlm kepala otak ni dok terpk2 tema purple utk ruang tamu aku nnt. purple ni sesuai blend ngn putih, pink n hitam. agak2nye jd tak umah aku cm kt bwh ni??
uisshhh..byk bende nk kene beli..ade ke duit tu..huahuahua..duit xde...
- tukar sofa cover to deep purple cost RM300
- lampu meja warna purple RM50
- cushion warne black n pink kalo satu RM20, 5 dah RM100
- rug tu xperlu kot..aku ni alergic habuk..pakai tikar sudah..
waaaaa...dkt2 RM500 le jgk..tu xmasuk lg curtain putih..
Tuesday, February 8, 2011
rumah yg dinanti
ptg smalam owner rumah yg aku nk beli tu kol. die mintak maap sbb procedure nk jual rumah tu take time..tau xpe...dr bln 9 thn lps aku menanti..ni dah nk masuk 6 bln dah..hopefully end of this month everything will be settled. bln 4 da buleh masuk umah. i hope so...
baru td mizi my lawyer kol ckp esok die nk amek doc ape tah. pasni part die plak settlekan..alhamdulillah...my dream nk ade umah just around d corner. mizi said die akan cobe utk untuk percepatkan..kak eda dun wori InsyaAllah in Mei aku pindah. so ko leh dok umah aku pulak..haha..dah tak sabo nk beli peti ais n washer baru ni..
baru td mizi my lawyer kol ckp esok die nk amek doc ape tah. pasni part die plak settlekan..alhamdulillah...my dream nk ade umah just around d corner. mizi said die akan cobe utk untuk percepatkan..kak eda dun wori InsyaAllah in Mei aku pindah. so ko leh dok umah aku pulak..haha..dah tak sabo nk beli peti ais n washer baru ni..
cik hanan cayang
ciiiiannnn..anak ibu. tah nape hanan dr smalam asik memerap je ngn aku. pg ni aku hangin jgk sbb aku nk iron baju pn ssh..dok pegang2 kaki aku. yg paling geram skali kt bapak hanan le..bukan nk layan anak tu..dok berkerohh..so as unusual aku terpakse hantar hanan ke umah opah sham. aku cium2 pipi die n told her "ptg nnt ibu amek hanan yek..hanan main ngn hanie ngan kakak sofea" (ayat hari2 dengar)..hanan pun akan bls, "nie..ya..." (sebutan hujung utk hanie n sofea). aahhhh...tragis sungguh..bile ptg nnt kalo mood hanan baik, dalam kete aku akan tanye..hanan da mandi?, hanan dah makan nasi?, hanan dah minum susu? hanan main ape? (soalan2 ni supaya hanan still dok kt seat kete n tak bertenggek atas riba aku)..hanan slalunye akn ajuk hujung2 word pertanyaan aku tu..
she is so cute..so adorable..buleh lg puji anak sendiri
dear diary..npe aku rase he is selfish, asik ngn keje die je..aku kdg2 xlarat da nk jage sorang..
dear diary..npe aku rase he is selfish, asik ngn keje die je..aku kdg2 xlarat da nk jage sorang..
Monday, February 7, 2011
cik hanan
cik hanan yg garang permata hati ibu..kalo ibu pukul, die pukul ibu balik, suh buat sume nye xnak..apela nk jd ngn anak ibu ni..aku kt opis ni dok teringat2 kt hanan...
jom masak2
Friday, February 4, 2011
mandi2 di Teluk Senangin
pagi ni tibe2 ayah ajak mandi kt pantai. kate ayah air masin elok untuk hanan yg slalu gatai2 tu. pegi pun xlame sbb ayah nk solat jumaat. hanan hepi giler jumpe air. siap mengipas2kan kaki die cm org nk berenang tu. sume pegi kecuali apit sbb die keje. at least ade jugak xtvt aku harini. da 2 hari dok umah je. ptg ni cadang nk p lumut tp hanan tdo pulak dah.
Subscribe to:
Posts (Atom)


