pg ni aku wat aniaya lg kt kete wira tu..manusia mane tah yg bodoh sgt letak batu besar kt tengah jalan..tgh2 subuh sepie tu aku ngn konfidennye lalu kt jalan tu tanpa nmpak batu tersebut..habis batu tu rodok kt bawah wira yg lowered ni..bile fikiranku berkecamuk aku tertinggal pulak kunci kete dlm kete yg berkunci mase nk anta hanan ke umah opah sham..benggang2 matshah kene hantar kunci spare kt aku..pas tu aku speed ke tmpat keje..sib baik smpai ngam2 7.30pg..risau jgk pape2 jd kt kete tu..aku xsempat cek lg keadaan die..
ptg ni mak smpai kl. jp ag baru aku nk soping sket..kt umah tu sume bende xde..
Monday, November 22, 2010
Monday, November 8, 2010
nk cite ape eh..
lame sy x update blog..asik layan FB je..today, bos sy mc..buleh bersuke ria..lalala lala..hihi..hanan batuk n selsema..punyela poyo mak hanan beli ubat batuk smalam, padahal kt umah still ade sebotol penuh lg..sejak da beranak 1 ni asik lupe je..tu belum lg tmbah 2 3 anak..dulu sy slalu kutuk2 kak eda sbb die slalu nyanyuk je..now..sungguh xsangke sy leh nyanyuk sebegini..rasenye sy ni jenis yg kuat ingatan..
next stori..sy tak sabar nk balik kg raye hj ni..walaupun sy kene drive sorang2..tp semangat nk balik kg tu tak penah hilang..hahaha..
ptg ni sy plan nk msk tomyam..fuhhh sedapnye..lame xhirup kuah tomyam yg panas membara tu..k la ni namenye entry campur aduk..sume ade..bubye...
Monday, October 18, 2010
saya sakit
semalam saya dapat cuti sakit. dari hari ahad saya sudah tidak sihat. sebenarnya saya tak demam. tapi sakit tekak, sakit kepala, batuk dan selsema. saya rasa tak boleh nak bagi taklimat kewangan khamis ni. suara pun sengau-sengau je. pagi tadi dengan tidak sengaja saya telah melanggar kereta yang diletakkan ditepi jalan. selama setahun lebih saya tak pernah melanggar kereta itu. tetapi hari ini jadi lain pula. mungkinkah kerana saya masih kurang sihat?
Thursday, October 14, 2010
Monday, October 11, 2010
siap segala
ape yang saya nk buat rabu yg lepas, telah pun disiapkan sepenuhnya. malam semalam mak, ayah n nuoi tiba dr kg. so, pg2 ahad tu kiteorg da menyerbu jalan TAR. best g pg2 ni, xde org sgt.mak beli tudung, kasut n blouse. byk tak mak awe shopping??mane tak byk nyer...saye yg blanje..hehe..hari ni sebenarnye nk cuti tp bos suh jd pencatat minit meeting ptg ni. maleh sungguh saye..
Monday, October 4, 2010
jerawat membiak
Subscribe to:
Posts (Atom)